16 Ocak 2012 Pazartesi

Tek Gercek Manti

Finallerin tam ortasindayim ve su hayatta beni mutlu eden tek şey Manti nerdeyse hergün Manti yiyorum hatta dün sabah ve aksam olmak uzere iki kere yedim yani duşunun nasıl bı ask var aramızda...Manti diyince aklınıza tabiki Bodrum Manti ve Casita geliyor benimde öyle ama Metto Cafede yediğim mantininda haddi hesabı yoktur heralde orayida şiddetle tavsiye ederim.Geçenlerde kosuyolunda Biber Cafe'de ilk defa yedim ve oda gayet basariliydi hemde yer o kadar sessiz sakınki kendimi evde gibi rahat hissettim tek sorunu sevgililerin gideceği daha dogrusu kacacaklari yer gibiydi bı an orda oldugum icin utandım benim burda ne isim var dedim erkenden kalktım :) Dün aksam da CKMnin orda Turkbukulu Hocanın yerinde Manti yedim yemez olaydım bı an mantidan soğuycam sandim soğuk pişmemiş falan kötüydü yani neyse bana öylesi denk geldi diyip daha fazla ezmiyim aklımda daha çok yer var ama zamanla paylaşırsam bu bilgilerimi... Herkese bol mantili bı yasam diliyorum, Manti yaşamımızdan hiç eksik olmasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder