4 Şubat 2012 Cumartesi

Kucugum daha cok kucugum bu yuzden...

Surekli yemek yemek icin mekan onermek iyi hosta, monoton hayat yasamanizi istermis gibi gorunuyorum. Azcik eglenelim ya... Eskiden arkadas baskilariyla playstationindan bilardosuna kadar herseyi ogrenmistim ve surekli oynuyodum. Zorla mi, tabiki degil. Gayette egleniyoduk. Simdiyse alisveris yerleri ve kafelerden baska gittigim mekan yok. Hayir kendime kiziyorum da sizde benim gibisiniz eminimki. Gidin yaa eglenin, saatlerce oyun oynayin evde degil ama disarda. liseden kactigimizda yaptigimiz gibi bi gun gecirin. Gecen gun bizde yaptik bu kacamagi guitar heroda saatlerce vakit gecirdik baya da eglendik. Tabi bu yazimi (ozellikle erkekler) tek basina evde ps oynamak olarak algilamamanizi diliyorum. Umarim eglenceli vakit gecirirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder