24 Nisan 2012 Salı

Big Yellow Taxi Benzin Acibadem





Acibadem'e 21 Nisan'da acilan daha cok yeni olan benzin daha 4 gunde gidisatini belli etti ve cok tutucak gibi gozukuyor. Ozellikle genclerin Acibadem de boyle bir yere ihtiyaci vardi ve yaz aylari yaklasirken acilan Benzin bi acidan derdimize care oldu. Oyun oynamak icin gidebilceginiz gibi ayni zaman da yemeklerinin de diger Benzinlerdeki gibi kaliteli olduguna emin olabilir sirf yemek yemek icin bile gidebilirsiniz. Pazar gunu buyuk Fener Galatasaray derbisini orda izledim ve atmosfer gorulmeye degerdi. Zaten yer bulmak cok zor ama izlemekten keyif alicaginiz bi yer oldugu icin aklinizda bulunsun ozellikle onumuzde onemli play-off maclari oldugunu dusunursek gerekli olucak. Bagdat Caddedeki bir cok Benzin kapandi diye uzulmeyin yani Acibademdeki benim gordugum en buyuk ve en iyi benzindi. Sonuc olarak ben begendim sizin de begeniceginizi umuyorum.
YER: Acibadem koprusunun Camlica tarafinda Mcdonalds ve Burgerking'in hemen arasinda.







Bu da açılmadan bi hafta önceki hali sizler için çekmiştim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder