1 Kasım 2012 Perşembe

Çanak Kebap & Katmer


Türk mutfağımızı en lezzetli yemeklerini bulabileceğiniz bir yer. Yemekleriyle oldukça meşhur olan G.Antep'in yöresel yemeklerini burada bulabilirsiniz.

Acıbadem Caddesi üzerinde bulunan bu yer oldukça ünlenince Kozyatağında bir şube daha açmış.


Yemeklerine geldiğimizde ise Başlangıçları o kadar güzel ki ana menüye geçemeden çoktan doymuş olabiliyorsunuz. Ama yemeden gitmeyin diyeceğim kaburga sarması. Her zaman olmuyor. Eğer gittiğiniz de bulursanız çok şanslısınızdır.


Yine bir başlangıç olarak her masada olan Çiğköfte


                 Beyti, Kebap, İskender hepsi çok çok lezzetli dilerseniz gitmeden menüsüne bakabilirsiniz.


Yöresel yemeklerine geldiğimiz de biz ailecek gittiğimiz de herkes meşhur Yuvalama Çorbasını içiyor. Benim çorbayla aram olmadığı için bilmiyorum ama çok lezzetli olduğunu çok kez duydum.


Ve tatlıları...
Katmer, Kadayıf ve Künefe bu üçünden birini yemenizi tavsiye ederim.



Yağ ve peynire sürülmelik balon ekmek(puf ekmek)...


VE VE VEEEE...
Sadece Mayıs ve Haziran ayında bulabileceğiniz Üçlü Yeni Dünya yediğim en güzel tatlardan biri belki duymuşsunuzdur içinde Malta Eriği, taze sarımsak ve bildiğimiz patlıcan kebabı. Benim zevkime güvenin ve mutlaka bu aylarda aklınızda olsun.



1 yorum:

  1. Katılıyorum yazdıklarına çok lezzetli yöresel yemeklerin bulunabileceği bir yer.

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil