10 Aralık 2012 Pazartesi

Starbucks'ta vize haftası...




Kış ayından nefret ederim. Soğuk, kar, yağmur hiç sevmem bir de okul vize, sınavlar derken iyice çekilmez bir hal alıyor.

Bu çekilmez mevsimde en azından vizelere çalışmak istediği getirmek  için bir sürü yöntemler denedim. Ve sonunda Starbucks'ın büyük masasında kahve eşliğinde ders çalışmanın, olabilecek en keyifli yöntem olduğuna karar verdim.

Tek başına ders çalışmaktan nefret ederim, hatta çalışamam. Starbucks da hemen hemen her yerde var ve dizaynını tam benim gibi evde çalışamayanlar gelip ders çalışsın diye değiştirildi sanki...




Büyük masalar, yüksek ışık, internet desen zaten var bir de en sevdiğin kahveyi aldın mı bir ders çalışmak bu kadar güzel olabilirdi...

Starbucks hakkında bilgi vermeme gerek yok zaten herkesin hakim olduğu bir yer ama benim en favori kahvemi soracak olursanız ki şuan düşününce bile canım çekti eridim, bittim; White Chocalate Mocha'dır.









             Umarım vizelerimiz iyi geçer ve bir an önce yaz gelir. Amin amin amin...



Ecem ve Asena'yla Starbucksta çoğu zaman fotoğraf çekip, kalan zamanda da ders çalışıyoruz. Bize benzememeniz dileğiyle :)

1 yorum: