12 Nisan 2014 Cumartesi

Okkalı Kahve






Adını sürekli duyduğum herkesin öve öve bitiremediği Beşiktaş'taki küçük ve sevimli bu mekana gitmek yeni nasip oldu.

Okkalı da aklınıza gelebilecek her türlü kahve çeşitleri varken sadece bununla kalmayıp kahvenin yanında enfes tatlılarıyla da sizi kendilerine çekiyorlar.

Kahve bilgisi olmayan bir insan olarak gittiğim için hangi kahveyi içeceğimi bilemedim. Benim için Türk Kahvesi bir taneydi çünkü... Ama öyle değilmiş. Hepsini tek tek anlattılar ondan sonra herkes damak zevkine göre kararını verdi.  Ve tabi ki tatlıları tiramisuyu denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Çünkü bu kadar hafif tiramisu uzun süredir yememiştim.

Kahveler gözünüzün önündeki makinada yapılıyor. Taze kavrulmuş çekirdeği de tatma şansınız oluyor. Tabi ben hiç sevmem, yedikten sonra gözlerimden yaş geldi orası apayrı :)

Galiba bu ara benim Beşiktaş'taki favori mekanım burası oldu, sizin de gidip görmenizi çok isterim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder