5 Ağustos 2012 Pazar

Acıbadem Çöpçü




Hafta içi neredeyse her gün iş çıkışlarında metrobüsle dönüp eve doğru yürüyorum ve tabi ki o sıra Acıbadem Çöpçü'nün önünden geçiyorum. Her gün Ramazan ayında olmamıza rağmen dopdolu oluyor. Nasıl ilgimi çekmişse daha fazla dayanamayıp, hayatımda hiç çöp şiş yememiş olmama rağmen girip tatmak istedim. Bu kadar insan sıra bekliyorsa benim bunu kesin yemem lazım dedim. İyi ki girmişim çok lezizdi. Sahipleri çok sevimli ve çok ilgili. Bizimle çok ilgilendiler... Gerçekten tek sorun o kadar küçük bir yer olmamasına rağmen yine de çok kalabalık olması. Yer bulmak oldukça zor oluyor. Saati çok iyi ayarlamalısınız. Ve galiba artık Acıbadem'de başka bir yerde yemek yemeyeceğim.



Mekanın mönüsüne gelince sadece üç tat yer alıyor: Çöp şiş, köfte ve sucuk. Fiyatlar da son derece ekonomik. Bir porsiyon çöp şiş, salata, sınırsız lavaş ve çayla birlikte kişi başı 15 TL ödeniyor. Mekan, tatlılarıyla da iddialı; İzmir lokması, cevizli sarma ve fıstıklı kadayıf .


                                           
             Mutfak açık ve sürekli yoğun ....




Çöp şiş tabakları

2 yorum:

  1. sevgili gizem yelkenci yazdığınız blogları severek takip ediyorum ve çok başarılı buluyorum.çöpçü adlı mekana mutlaka gitmek isterim çok hoş gözüküyor teşekkürler yeşim

    YanıtlaSil