20 Ağustos 2012 Pazartesi

Gençler bu Curcuna'yı sever...

                               

Ramazanı bitirdiğimize göre herkes kendini alkole verdi. Bende en güzel alkollü içecekleri nerede bulabilirsiniz sordum soruşturdum ve herkesin ortak fikri olan Curcuna'yı yazmaya karar verdim.

Kafe Pi gençlerin vazgeçilmez mekanı bunu kabul ettik. İçkileri de bir o kadar değişik ve güzel zaten bir yazımı sadece Mr. Q'ya ayırmışlığım bile var. Neyse Curcuna'ya dönersek Kafe Pi'nin Taksim'de açtığı yeni mekan; lunapark gibi dizayn edilmiş ve açık hava discosunu andırıyor. Giden bütün arkadaşlarım öve öve bitiremiyor; Çok eğlenceli, süperdi falan filan. Ben gittim mi hayır henüz fırsat bulamadım inşallah tatil dönüşü gideceğim.

Curcuna'nın tek şikayet edilen tarafı servis yavaşlığı bu da zaten Kafe Pi'de alışık olduğumuz bir durum hak vermek lazım çok yoğun oluyor. Daha yeni açıldığından şikayet etmeyip bir an önce düzene girmesini bekleyebiliriz. Arkadaşlarınızla Taksim'de eğlenmek için yeni yerler arıyorsanız burası ideal gibi duruyor hem eğlenceli hem de fiyatları uçuk değil. İçki olarak Matilda'yı görüntüsü kötü olsa da tadını çok beğendiklerini duydum ve tabi ki ekşi sevenler için Lolipop isminden de anlaşılacağı gibi içinde lolipoplarla geliyor bunlar da aklınızda bulunsun derim. Rezervasyonsuz kesinlikle gitmeyin yazık olur çünkü giriş çok zor çok kalabalık.İyi eğlenceler :)


Mekana bayıldığınızı düşünüyorum evet bende çok beğendim. İlk fırsatta oradayım.


Lunapark konseptiyle çok şeker :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder