3 Ocak 2013 Perşembe

Beşiktaş Cafe Faruk



Öğrenci semti Beşiktaş'ta okuyan bir Yıldız öğrencisi olarak bende 2. senemde olmama rağmen yeni yeni Beşiktaşı öğreniyorum. Beşiktaş'ta oturan arkadaşlarımın da sürekli bahsettiği o sabahtan akşama kadar kahvaltı yapabileceğiniz sokağa sonunda gittim.

Beşiktaş çarşının orada olan bu sokakta sadece kahvaltı mekanları var. Öğrencilerin takıldığı bu mekanlarda ev kahvaltısına hasret kalanlar için fiyatlar oldukça ucuz olduğu için de çok tatlı oluyor. Hani ucuz derken az buz bir şeyden bahsetmiyorum. Gerçekten 6 lira verip kahvaltı yaptığımı uzun zamandır hiç hatırlamıyorum.

Her neyse sonuç olarak bu sokağa girdim baktım en kalabalık yer neresi oraya girdim. Cafe Faruk zaten her yer öğrenci kaynıyor. Cafe Faruk'ta menemen yedim. Menemene de bayılırım. Menemen'i de kaşarlı ve beyaz peynirli istettim. Çok lezzetli olduğunu görünce de hemen burayı yazmam gerekir diye düşündüm. Cafe Faruk o sokaktaki en erken açılan yermiş saat 6 buçukta gidip kahvaltı yapabilirsiniz.

Cafe Faruk'ta ilk defa sucuklu menemen diye de bir şey gördüm. Sucuk sevmediğim için tadına bakamadım ama orada ki çoğu öğrenci onu yiyorsa da bir bildikleri vardır diye düşünüyorum.

Beşiktaş'ta kahvaltı yapmanın en hesaplı ve en lezzetli yolunu da sizlerle paylaşmış oldum hadi yine iyisiniz.




Cafe Faruk menüsü



Cafe Faruk çayı


Beyaz peynirli ve kaşarlı Cafe Faruk menemeni



Full menemen(sucuklu)



Ve Hande Aslan benimle buluştuğu için çok mutlu görünüyor...

1 yorum:

  1. Senin tavsiyenle deniyeceğiz bakalım inş memnun kalırız. Tşkler

    YanıtlaSil