13 Şubat 2013 Çarşamba

Hardal




Nişantaşına son gidişimizde aslında City'sdeki Limonata'ya gidecektik ama yer yoktu (düşünün haftaiçi o kadar kalabalık) bu nedenle Hardal'a gittik. Ama Limonata'ya en kısa zamanda gidip yazıcam hiç merak etmeyin :)

Hardal yer olarak düşününce çok iyi bir yerde, mekan desen öyle ama sadece bunlar yetmiyor her gidişimde garsonlarına daha da kıl olup dönüyorum. İlk gidişimizde yaklaşık bir saat arka bahçede bekletildik o yüzden bi gıcığım zaten sonra da her hareketleri batmaya başladı işte.

Eğlence sektöründe önemli bi yerde olan Mar Group'un açtığı Hardal. Ben daha küçükken mi diyim gece dışarı çıkamazken mi diyim  Dj ile, kokteyleri ile daha popülerdi sanki... Ben mi yanlış düşünüyorum bilemiyorum ama sanki eski Hardal'lığını yitirdi...



Nişantaşı'nın hemen The House Cafe'nin karşısındaki sokakta olan Hardal'ın yemekleri için inanın yazcak hiçbir şey bulamıyorum... Gitmiş olmak için gidilen mekanlar arasında gibi duruyor. Ve bu yazımla galiba Hardal'ı sevmeyen nadir insanlar arasındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder