24 Şubat 2013 Pazar

Kasap Döner



Okul çıkışı ne yesek ne yesek diye düşünürken kendimizi Kasap Döner'de bulduk. Dönerin en modern hali olabilir. Hani dönerci ya böyle minik leş kokulu pis bir yer hayal ediyorsun ama yok hani her masada ipad var gerisini siz düşünün...

Mekanın dizaynı simsiyah böyle çok tatlı... İçerisi öğrenci kaynıyor. Okuldan, dershaneden çıkan gelmiş... Mekanın fiyatlarının da makul olduğunu buradan anlıyoruz.

Dönere gelince öyle çok abartılacak bi özelliği yok ama güzel... En azından sağlıklı olduğu kesin 'AT ETİ' yemedik yani. Birer tombik, ortaya da büyük bir patatesle doyduk biz. Siz de ister lavaş, ister tombik, ister de  normal ekmek arası dönerinizi yer, ayranınız yada meşrubatınızı içersiniz...

Son olarak söylemeden geçemeyeceğim menü duvarda projektörle eğlenceli bir hale getirilip yansıtılmış... Bu da farklılık yaratmış... Ben burayı sevdim valla :)








3 yorum:

  1. blogunuzda neden fıyat bilgisi neden paylaşmıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar değişebiliyor. Bu yazı o paylaşımla güncel olmayabilir.

      Sil
  2. uzun zamandır yedıgım en kuru donerdi.patateslerı cok guzeldı.1 masa dışında da ipad olan masa gormedım.duvara yansıttıkları menude daha okunaklı olsa ayaga kalkmak zorunda kalmazdım.ama genede tesekkurler bir daha gıtmeyecegım bır yerı denemıs oldum :)

    YanıtlaSil