8 Mart 2013 Cuma

Lita Mantı



Geçen hafta pazar günü kuzenimle buluştuk. Artık Acıbademde her yeri ezberlediğimiz için de Moda'ya gitme kararı aldık. Tabi Moda'da da nereye gidelim falan diye dolanırken karşıma mantı yazısı çıktı kendimi tutamadım hemen girdim.

Benim mantı aşkımı zaten herkes bilir. Mantı denince akarsular durur. Neyse girdik küçük falan bir yer, Moda tıklım tıklım orası da o kadar kalabalık değil ama şansımı denemek istedim. Tabi ben deli gibi açım artık dayanamayacağım. Girdik hemen ben normal mantı aldım Sedef'te feraye mantıdan aldı.İlk başta çok küçük olduğunu düşündüm üzüldüm doymıcaz diye ama tıka basa doyduk. Tabi mantı tabakta bırakılmaz diye de hepsini yedik, hareket edemez bir hale geldik.

Mantı severim de pişirmesi, büyüklüğü, sosu falan çok önemlidir. Lita Mantı'da bir daha mantı yemek için gideceğim mekanlar arasına girdi. Aklım çiğ börekte de kaldı bir sonraki gidişimde de onu denicem kesinlikle :)

Ayrıca Lita'ya maç izlemek için de gidilebilir. Hatta biz bir gün gitme kararı da aldık.





İLETİŞIM:

Moda Cad. no: 157 Moda - Kadıköy / İSTANBUL
ALO PAKET SERVİS VE İLETİŞİM : 0216 336 48 16 - 0216 418 09 19

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder