10 Mart 2013 Pazar

Dürümce


Yaklaşık 2 yıldır Beşiktaş'ta okuyorum ama hala yeni yeni yerler öğreniyorum. Çok keyifli oluyor benim için tabi :)

Geçen yine işte okuldan çıktık hepimizin de karnı aç yemek yiyelim dedik. Ve işte o korkunç soru 'nerede yiycez ?' Kalabalığız da her kafadan ayrı ses derken bi yarım saat onun münakaşasını yapmışızdır. Ben de blog yazıcam diye gitmediğim bi yer olsun yeter ki modundayım tabi...

Normal de çok dürüm yiyen bi insan değilim canım da çekmez her gittiğim yerde iskender ararım.  Neyse sonuçta son karar Beşiktaş'ta Dürümce'ye doğru yol aldık. Zaten oraya doğru yol aldık mekana hiç gitmeyen de bir ben varım tabi yani biliyorum da gitmedim.O gün de bişeyler atıştırırım moduyla gittim.

Dürümce Beşiktaş Sahilde 4 katlı bir yer baya da kalabalık içerisi. Tabi içeri girer girmez o kokuyla kendimi hem dürüm hem çiğköfte yerken buldum. Çiğköftenin çok çok güzel olduğunu söyleyemem, çok daha güzellerini yedim ama çiğköfte sonuçta yemeden duramazsın. Ama kebapları 10 numara 5 yıldızdı. Bir de yanında açık ayran geldi, lavaşlar falan derken küçük çaplı bir ziyafette çekmiş olduk.

Fiyatları da normal, 10-20 lira arası karnınızı çok rahat doyurabilirsiniz.

Dürümce
Dereboyu Cad. Saadet Sok. No: 3 Mecidiye Mh. Ortaköy Beşiktaş, , Türkiye - İstanbul
Tel: (0212) 259 4924












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder