14 Mart 2013 Perşembe

Montreal Shot Bar



Cumartesi günümü sadece evde film, dizi izleyerek geçirmeyi planlamıştım. Çok ani bir kararla Jolly Joker'da MFO konserine gitme kararı aldık. Tabi konser öncesi biraz da Beyoğlu'nun tadını çıkarmak lazımdı. Konser 10'da başlayacağı için. Önce KB ardından Montreal'e doğru yola koyulduk.

Her zaman söylüyorum, yine söylicem shotla hiç aram yok ama kendimi sürekli oralarda buluyorum. Yine öyle oldu Montreal'de herkes shotlar atarken ben ağlaya ağlaya içiyordum. Neyse içeri girdik not defterlerine istediklerimizi yazdık. Ve beklemeye geçtik. Zaten shotların adları çok eğlenceli; Alexinde Messisine, Drogbasına hatta seni seçtim Pikaçusuna değişik değişik isimler. Ortama, içkilere diyeceğim yok da çalışanlarıyla pek uyuşamadık. Gerçekten kibarlıktan, saygıdan hiç anlamıyorlar. Hani kalabalıktan, sıkıntıdan, aceleden desem o da değil böyle bir gıcıklar olabildiğince muhattap olmamakta fayda var.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder