13 Ağustos 2013 Salı

Magnolia Magnolia




Gezi olaylarıydı, yaz okuluydu tatiliydi derken bloğa uzun bir süre ara verdim. Ama geri döndüm ve yazacak bir sürü yer biriktirdim sizin için...

Nerden hangisinden başlasam derken bu arada sürekli canımın çektiği her fırsatta insanları sürüklemek istediğim. Cookshop'un meşhur Magnoliası olsun dedim.

Okulun bitişini kutlamak için Nişantaşına gittik. Asıl amaç beraber yemek yemekti ama ben dayanamayıp evde mantı yemiştim. I love MANTI... Neyse biz de o zaman tatlı, kahve keyfi yapalım derken meşhur Magnoliadan aldık... Puding ve meyve sevenlerin bayıla bayıla yiyeceği hatta sürekli canının çekeceği harika bir şey bu...

Ama bir sorun var ki o da krizin ne zaman geleceği belli olmuyor. En son beni evde vurdu ve hangisini istediğine karar veremediğim içinde kendimi çilek, muz ve çikolatalı magnoliayı götürürken buldum.


İstanbul'un lezzeti arasında da yerini alan Magnolia'yı size en yakın olan Cookshop'a giderek tada bilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder