19 Ağustos 2013 Pazartesi

Bodrum Mantı



Haftada mutlaka en az 2 kere mantı yiyen biri olarak Bodrum Mantı'yı artık yazma zamanım geldi galiba...

İlk olarak Arnavutköy'de açılan Bodrum mantı çok büyük bir kitlenin ilgisini çekince Bağdat Caddesi, Bodrum-Türkbükü, Fenerbahçe, Ulus ve çok yeni olarak da Nişantaşı'nda açıldı.

Mantı zaten bu dünyadaki gelmiş geçmiş en güzel lezzet bir de kızarmış hali.... Beni tanıyan mantıya karşı olan zaafımı bilir. Bazen gittiğimde normal mi yesem Bihter mi derken kendimi ikisini de yerken buluyorum.

Bodrum Mantı'nın en güzel özelliği aynı zamanda 24 saat açık oluşudur. Yani canınız ne zaman isterse emrinizde. Bir diğer sorunda garsonlarla takışsan da onlara bahşiş bırakmak zorundasın. Bu hesaba yansıyan bahşiş olayını sadece mantıcılarda gördüm ilginç bir şekilde hiç sorgulamadım ama böyle de bir gariplik var.

Bazen de çok nadir bir şekilde tatlı ikramı oluyor. İki helvanın arasında dondurmalı Bebek tatlısı da alışılmış ama daha değişik bir lezzet.

Bodrum Mantı'nın menüsünde mantıdan başka lezzetlerde var ama Bodrum Mantı'ya gidip de 'MANTI YEMEMEK NE DEMEK?' beni kızdırıyor bu durum ....


2 yorum:

  1. Şu an canım çok çekti muhteşem görünüyor özellikle de sosu :D Bu arada bloğunu çok beğendim ve bende takipçinim bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm....:))

    YanıtlaSil