4 Eylül 2012 Salı

Joker Bahçede




Taksim'in en popüler mekanlarından olan Joker Joker bahçe konseptiyle şimdi Anadolu Yakasının en işlek yerinden olan Bağdat Caddesinde...


 Bağdat Caddesinde çok kısa zamanda en çok adı duyulan mekan olacağından hiç şüphem yok. Barlar sokağının ve Kafe Pi'nin aynılığından sıkılmış insanlar artık kaçmak için burada toplanıyor. Gün geçtikçe daha da ünlenicek müzik tarzı, mekanı, ve Nuri Alço içkisiyle çok konuşulucak gibi duruyor.

Mekan adeta kır, bahçe düğünü gibi düzenlenmiş. Işıklarıyla, masasıyla sanki Öyle Bir Geçer Zamanki'de düğüne gelmiş gibi hissediyorsunuz bilmem anlatabildim mi ?

İtiraf etmeliyim ki Kafe Pi'nin rakibi çoktan belli oldu gibi duruyor. Joker Joker; profesyonel ses sistemleri, dj ekipmanları ve mükemmel ses izalasyonu ile eğlenceye kalite getirerek, diğer zamanlarda da Digital platformları (D-smart, Digitürk vs.) perdeye yansıtarak özel sinema günleriyle birlikte sakin müşteri kitlesinide etrafında topluyor.

Ben beğendim ve çok keyifli zaman geçirdim. Sizin de beğeniceğinizi umuyorum. Erken gidip bomboş diye paniğe kapılmayın 8-9 gibi dolmaya başlıyor. Cuma- Cumartesi gitmeniz de fayda var. Biraz farklılığın sizce de zamanı gelmedi mi ?





Joker Bahçede hakkında daha fazla bilgi için https://www.facebook.com/JokerBahcede sayfasına bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder