22 Eylül 2012 Cumartesi

Terazi Burcu için;



Geldik en sevdiğim burca Terazi burcu (benim burcum). Terazi burcu kendi burcum diye söylemiyorum en eğlenceli, en mükemmel burçlardan biridir :))

Terazi burcunun en bilindik özelliklerini düşündüğümüzde kusursuzluk ön planda oluyor. O yüzden doğum gününde öyle olması lazım. Bir kere herkes sürpriz sever ama Terazi burcu doğum gününü kendi planlamak ister o her şeyi ayrıntısıyla düşünmesi lazım. Sizin yaptığınız sürpriz muhtemelen onun hayalindekilerle uyuşmayacak o yüzden boşuna buna kalkışmayın derim.  Başka sürprizler yapılabilir tabi böyle özel şeyler ...

Doğum günü yeri olarak neresi olduğu önemli değil de kimlerle olduğun en önemlisi. Bu nedenle müzik zevklerine göre yer seçmek daha doğru olacaktır. Ama değişmeyen gerçek  çok eğlenilecek ve sonradan çok konuşulacak bir yer olmasıdır. Ben küçük bir mekanda doyasıya eğlenmeyi seçtim ve özellikle 80-90  Türkçe pop müzik çalınsın istedim. Sizde doğum günü yerinizi dinlemek istediğiniz yere göre seçebilirsiniz. Yeni yaşınıza sevdiklerinizle doyasıya eğlenerek girebilirsiniz.

Araştırabileceğiniz mekanlardan birkaçı:
Sess Nişantaşındaki Türkçe müziklerle adından çok söz ettiren club.
Zilly  Taksim Pera'da yine Türkçe müzik çalan club.
Curcuna: Beyoğlunun yeni gözdesi.
Dedikodulu: Bostancı'da kesinlikle çok eğlenebileceğiniz meyhane. Ayrıca artık Altay sahne alıyormuş araştırmaya değer gibi duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder