29 Eylül 2012 Cumartesi

O artik benim bebegim...




Su aralar en cok yediğim, en çok istediğim tatlı yarışmasının açık ara birincisi çilekli milföy oldu. Ama gerçekten güzelini yemek lazım ki sevesin...

Pelit'in bütün pastaları güzel kabul ama milföylü pastaları bir ayrı güzel. Bir hafta boyunca her gün sabah kahvaltısında yemiş biri olarak söylüyorum ki yemediyseniz çok şey kaybediyorsunuz.  Ve gerçekten her yer güzel yapamıyor. İçindeki muhallebinin ve çileklerinin özel ve güzel olması gerekiyor.


Ben en çok Pelit Pastanesininkini beğendim ve şiddetle de öneriyorum. Boşuna başka yerlere bakmaya gerek yok derim en iyisi bu...

Bildiğimiz milföy hamurunun arasında muhallebi ve dilediğiniz meyvelerle yapılan bu tatlı artık benim yeni gözdem.

En güzel pasta nereden alınır öğrenmek için tıklayınız.



Dondurmalı milföy pasta

Çikolatalı milföy pasta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder