25 Eylül 2012 Salı

Kendini sev!

Burger King, Mc Donald's;

Küçükken o kadar zayıfmışım ki  annemler yemeğimi yediğim de ödül olarak hamburger alırlarmış hani düşününce o yemeğin üstüne nasıl hamburgere yer kalıyor çok mantıksız...

Şimdi de neredeyse her gün çizburger yiyorum düşünün halimi sonum 300 kilo...

Neyse aslında bu yazımda bu bağımlılık yapan hamburgerleri bırakmamız gerektiğini belirtmek istedim. Çok lezzetliler evet biliyorum, çok ucuzlar onu da biliyorum ama çok zararlı ve bizi obeziteye doğru sürüklediklerini unutmayalım...

Ayda bir yesek yeter bence dimi ama ?

Şimdi diyorsunuz ki sanane bizden, tabi haklısınız da ben sadece sizin iyiliğinizi düşünmüştüm .... Ya aslında hem de kendi kendime bak bloguna bile yazdın yememen gerektiğini diyerek kendimi tutmamdı...

Sonuç olarak bu lezzetli (bak anlatırken bile canım çekti) olmayan şeyleri yerken bir kez daha düşünmek. Ben size güveniyorum ...

Baksanıza çok çirkinler böhhh...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder