18 Temmuz 2012 Çarşamba

Fal Baktırmak İsteyenlere...


Fala inanıyor muyum bilmem ama moral bozukluğunda ya da kararsız kaldığımda fal baktırmak istediğim bir gerçek. Etrafımda o kadar çok falan bakan olmasına rağmen biri şu falcı çok iyi dediğinde dayanamayıp hemen gidiyorum. Tabi ki özel olarak fal bakanlardan bahsetmiyorum henüz bir fala 100 lira verecek kadar inandığım söylenemez ama Klasik cafelerde 20-30 liraya baktırdığım oldu, kimisine boşu boşuna para verdiğimi düşünüp depresyona bile girdim. Ama bazı yerlerde de elim ayağım titreyerek çıktım. Yeditepe Üniversitesi'nin karşısında .Gossip Cafe var evet tam olarak buradan yüzüm bembeyaz, elim titreyerek çıktım. Kağıda isimler, tarihler yazıyor. Hadi seninkini şansa bildi diyebilirsiniz ama 5-6 kişi gittik ve hepsi çok etkilendi. Aklınızda bulunsun derim, gitmeye değer. Hobi olarak ben de arada gitmeyi düşünüyorum. Şu yaşıma kadar rahat 10  yerde fal baktırmışımdır en iyisi burası. Diğerlerinin yorumlarını da ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşacağım takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder